fredag 3. desember 2010

Livets små gleder

Dette er en gledens dag! Jeg fikk skattepengene allerede i dag, noe som varmet mitt lille hjerte og samtidig fikk bankkontoen min i godt humør. Saldoen lå nemlig på usle tre euro, og jeg trodde ikke skattepengene kom før neste uke, men denne gangen tok jeg altså feil. For å feire min nye rikdom bar det selvsagt til sentrum for å sløse penger på diverse produkter som jeg egentlig ikke trenger. Det skal dog nevnes at det stort sett gikk i drikkevarer (mmm...cola), men jeg fikk også kjøpt noen julegaver. Det høres kanskje litt stakkarslig ut, men det skal tydeligvis ikke mye til for å glede undertegnede. Gi meg en flaske kald cola, plasser meg foran PC-en, og jeg er mer enn fornøyd!

Ettersom jeg var skyldig kjæresten min penger for en vaskemaskin vi kjøpte forrige uke, forsvant dessverre skattepengene relativt fort. Nå er kontoen slank igjen, og det tar nok ikke så veldig lang tid før det begynner å nærme seg anorektiske tilstander hva angår min økonomi. Men jeg depper ikke...snart får man jo stipend og lån igjen, og da kan man fortsette å leve som en konge. Ikke at jeg gjør det, men jeg har iallfall til smør på brødskiva, og det er vel kanskje det viktigste.

Det er fredag, klokken er bare halv seks, jeg har en flaske kald cola foran meg, og om en stund skal vi lage Jamie Olivers hjemmelagde hamburgere, så nå passer deg seg egentlig å leke fartsbølle i Need for Speed: Hot Pursuit. Ha en fin helg! :)

Ingen kommentarer: